Analiza fotiu de sange la microscop

This entry was posted in 03.0_Analize, 03.1_Ce inseamna un set de analize complet ? and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Analiza fotiu de sange la microscop

  1. cristina says:

    Catelul meu are simptome asemanatoare cu al tau…a inceput cu voma, diaree (care i-au trecut dupa catva zil de tratament) insa a slabit, este apatic, are hemoglobina crescuta, la fel si granulocitele, respiratie greoaie, nu ma asculota cand il strig, nu este atent la mine, se plimba incontiuu prin caasa, nu mai vrea afara desi era foarte vioi…. Sunt din Cta… l-am dus la Dr Chesler Alex acum 2 lui, iar atunci8 avea plt scazut sub limita. Acum PLT este bine insa i-au crescut hemoglobina si granulocitle cu mult p0este limita. La clinica Goofy doamna doctor desi este draguta, mi8-a spus ac e batran si-s permite orice….. Sunt perfect de acord cu tine, ca nu sunt pregatiti marea majoritate, insa ce sa facem fara ei nu putem. Ce ma deranjeaza este ca eu merg sa cer doua pareri si ei se supara sau chiar se consiliaza cu celalat medic.
    Eu nu am nevoie de asta….. nici nu stiii cat de mult te inteleg…

    • irinariscu says:

      Buna Cristina,
      Ce mai face catelul tau ? Cum se mai simte? Ai reusit sa aflii ce are exact? A primit un tratament? Te rog raspunde-mi cand poti, poate pot sa te ajut cu ceva. Multa sanatate si sa auzim de bine !

Leave a Reply

