Aparitia unor vase de sange pe globul ocular

Iunie 2007 – ( Varsta: 6 ani )


11.06.2007_Ochi sanatos Yrra

Octombrie 2008 – (Varsta 7 ani si 4 luni)

19.10.2008_Ochi sanatos Yrra

Noiembrie 2009 – (Varsta 8 ani si 5 luni )

26.11.2009_Ochi sanatos Yrra

Aprilie 2010 – (Varsta 8 ani si 10 luni )

21.04.2010_Ochi sanatos Yrra

21.04.2010_2_Ochi santosi Yrra

August 2010

Incepand cu luna august 2010, Yrrei i-au aparut pe zona alba a globului ocular (sclerotica) cateva vase de sange. Initial am crezut ca este vorba de o raceala.
Am mers cu ea la cabinet City Vet, dr. Adriana Iorgu. I-am spus d-nei. dr. ca Yrrei i-au aparut cateva vase de sange pe globul ocular si am intrebat-o care ar putea fi cauza.
In urama unui scurt control din priviri dna. dr. a concluzionat ca cel mai probabil este vorba de o raceala, dar care mai are putin si ii trece, cainele neavand alte simptome si avand temperatura normala.
Ca urmare nu a primit niciun tratament.

29.08.2010_Ochii prezinta cateva vase de sange

Octombrie 2010

” Raceala nu i-a trecut ! “
Vasele de sange de pe sclerotica nu s-au retras, ba chiar s-au inmultit, ochiul inrosindu-se si mai tare. Mi-am dat seama ca nu este vorba despre o simpla raceala, ci cu ochii ei se intampla ceva serios.
Am mers cu Yrra la control la F.M.V. Spiru Haret, dr. Arpad Sallay. Acesta s-a uitat la ochii Yrrei, a analizat situatia , dar nu a putut sa imi dea un raspuns. Mi-a spus ca trebuie sa mai lasam timpul sa treaca, sa vedem daca vasele de sange se retrag sau nu.
Au mai urmat inca cca.10 consultatii la dr. Arpad Sallay legate de problema oftalmologica si eczema de pe piele, insa nu am reusit sa obtinem un diagnostic concret.
Dl. dr. suspiciona o disfunctie a maduvei osoase, care nu mai era capabila sa produca suficiente globule albe si rosii. Si de aici sa plece si problema oftalmologica, deoarece ar fi o problema la circulatia periferica.
Dar timpul a trecut , problema oftalmologica a Yrrei s-a agaravat si pana in acest moment nu am primit niciun diagnostic si niciun tratament. Ochii Yrrei s-au inrosit foarte tare, sclerotica este inundata de vase de sange , iar unele vase de sange s-au ingorsat.

20.10.2010_Vascularizarea ochiului s-a intensificat

 

26.10.2010_Vasele de sange s-au inmultit si s-au ingrosat

28.10.2010_1_Vasele de sange s-au inmultit si s-au ingrosat

28.10.2010_2_Vasele de sange s-au inmultit si s-au ingrosat

28.10.2010_3_Vasele de sange s-au inmultit si s-au ingrosat

30.11.2010_Inervatie masiva a globului ocular

Decembrie 2010

Ochii Yrrei se inrosesc pe zi ce trece si nu stiu ce are si ce sa ii fac !
Am mers cu Yrra la F.M.V., dr. Cristina Fernoaga si pe langa alte probleme medicale, i-am expus si problema oftalmologica. Dna. dr. nu a stiut ce sa imi spuna in legatura cu aceasta, dar mi-a sugerat sa merg cu Yrra la sectia oftalmologie, la dna. dr. Ionascu, tot in cadrul clinicii facultatii.
Aici dna. dr. Ionascu a examinat-o pe Yrra, a analizat rapid si dosarul Yrrei si a zis ca ar fi vorba de o Melanoza Episclerala.
Dar nu am primit niciun tratament.

12.12.2010_Inervatie masiva a globului ocular

Ianuarie 2011

Problema oftalmologica a Yrrei a continuat sa se agraveze.
In ianuarie, dupa chinuri groaznice si momente foarte dificile, in sfarsit am desoperit si cauza tuturor problemelor!
Control la cabinet A&A Medical Vet, dr. Alice Radulescu pentru problemele cardiologice. Dupa nenumarate analize , de sange, Eco inima, EKG, dna. dr. mi-a spus ca problema ei principala si cauza tuturor problemelor de sanatate, este boala de sange pe care o are si anume : EHRLICHIOZA CRONICA
Iar toate celelalte probleme de sanatate sunt secundare si sunt consecinte ale acestei boli.
Testul Idexx 4DX a iesit pozitiv pentru Ehrlichioza !
Cautand pe net despre Ehrlichioza am gasit si simptomele, printre care se numara si UVEITA (este inflamarea uveei –  Iridocidita se insoteste de inrosirea ochiului si scaderea acuitatii vizuale ).

05.02.2011_Dupa tratament Ehrlichioza si tratament cardiac

Martie 2011

Dupa doua luni de tratament cu antibiotic pentru boala principala Ehrlichioza si fara niciun alt tratament pentru ochi…….surprinzator!!! ……… problema oftalmologica a Yrrei s-a diminuat vizibil.
Venele rosii de pe globul ocular s-au retras, aproape ca au diparut de tot.
This entry was posted in 02.0_Cazul Yrrei pe larg, 02.7_Probleme oftalmologice and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

