Excursie in Parang – Raceala – 15-20.08.2009

Am fost la munte in Parang. Cu o zi inainte de plecare am facut un traseu pana la lacul Mija situat in vf. Muntelui.
Yrra a intrat in lac, afara era soare si destul de cald si am crezut ca s-a uscat pana ne-am intors la cabana. Drumul de intoarcere a durat cca 2h.
Seara in camere nu au dat caldura , gresia era rece iar Yrra a dormit pe ea. Dimineara cand s-a ridicat, am vazut ca a ramas o pata umeda sub ea si mi-am dat seama mai mult ca sigur ca a racit.
  • a inceput sa ii curga nasul
  • nu avea pofta de mancare

Am fost cu ea in Constanta la cabinetul veterinar „Univet” si a vazut-o Dr. Alexandru Chesler.

  • A primit picaturi de ochi
  • Antibiotic timp de 3 zile

20.08.2009_Tratament raceala Yrra

Dupa 3 zile nu eram convinsa ca i-a trecut raceala, asa ca ajunsi in Bucuresti, acasa, am fost cu ea la cabinetul veterinar „City vet”, zona Foisorul de foc. Doctorul de acolo a zis ca nu are nimic, doar ganglionii putin umflati; cat pentru rosata de la bot, dintr-o privire a doctorului am primit si tratament si diagnostic :
  • Astfel ,catelul are o ciuperca ceva…
  • Tratament : imaverol aplicat dimineata si betadina seara

Lipsa de interes si neprofesionalismul de care dau dovada unii doctori veterinari, face ca mare parte din acestia sa ingroase straturile ce alcatuiesc pata neagra de pe fata Romaniei.

This entry was posted in 12.1_Diverse. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

